ORANJE OBSTAKEL LOOP

Voor het eerst in de geschiedenis van de Oranjevereniging Kloetinge, organiseren we een speciale activiteit:

De Kloetingse Landrover Obstakel Run.

Een uitdagende obstakel fun run in en rond de kern van Kloetinge. Deelnemers kunnen kiezen uit 1, 2 of 3 rondes over een uitdagend parcours. Verdeeld over het parcours zijn er diverse hindernissen opgesteld om het teamwork, de kracht en het uithoudingsvermogen van de deelnemers te testen. Voor de minder getrainde sporter is deze run op een lager tempo uit te voeren en kunnen zo nodig obstakels vermeden worden. Een ieder kan dus meedoen met deze leuke fun run.

Het centrale start en finishpunt is bij de feesttent op het Marktveld in Kloetinge. Vanaf de start worden de lopers getrakteerd op wat klim en klauterwerk.

Na het Marktveld brengt het parcours de deelnemers naar de sportvelden en het Kloetingse bos. Niet alleen uitdagende leuke obstakels maar ook een paar natte schoenen zullen niet ontbreken.

Een belangrijk element is het “teamwork”. In tegenstelling tot veel andere runs hebben we geen tijdswaarneming. Deelnemers mogen elkaar helpen en motiveren bij het trotseren van een obstakel. Het creëren van het “wij” gevoel sluit aan bij de gedachte van het dorpsfeest van Koningsdag.

Keuze uit 1, 2 of 3 ronden. Minimale leeftijd onder begeleiding is 10 jaar, vanaf 12 jaar mag er zelfstandig deelgenomen worden.

Deelname is op eigen risico; uiteraard zal er EHBO aanwezig zijn.

Bij het behalen van de finish ontvangt elke overwinnaar een medaille.

Er is voldoende douchegelegenheid aanwezig bij de kleedkamers van VV Kloetinge.