Sponsoren

De activiteiten die wij organiseren voor Kloetinge kosten (veel) geld. Om dit allemaal te kunnen bekostigen zijn er natuurlijk ook inkomsten nodig. Voor een deel komen deze uit de lidmaatschap gelden. Maar daarmee redden wij het natuurlijk niet alleen. Gelukkig draagt ook het Kloetingse bedrijfsleven ons een warm hart toe. Op deze manier kunnen wij gratis en betaalbare activiteiten blijven organiseren voor het dorp Kloetinge. Natuurlijk bieden wij onze sponsoren ook diverse tegenprestaties. Zoals een vermelding op onze website, reclame op de Koningsdag zelf en / of het adopteren van een activiteit. Bent u een ondernemer? Draagt u ook Kloetinge een warm hart toe? Meld u dan nu aan!

KONINKLIJKE SPONSOREN

EXCELLENT SPONSOREN

PREMIUM SPONSOREN

CLASSIC SPONSOREN

Fysio Kempe | Den Hertog | Hoogstrate groente en fruit | Melieste Glas BV | Sporttherapie Marga

Aanmeldformulier sponsors Oranjevereniging Kloetinge

Benieuwd in de verschillende sponsorpakketten welke beschikbaar zijn voor sponsoren van de Oranjevereniging Kloetinge? Vul dan onderstaand formulier in. Wij komen graag in contact met u.