Word lid van de Oranjevereniging Kloetinge

Traditiegetrouw is Koningsdag een groot feest in Kloetinge. Sinds 2019 zet het nieuwe bestuur van de Oranjevereniging Kloetinge zich in om een gezellige Koningsdag te organiseren voor jong en oud. Dit was een groot succes in 2019! Helaas gooide corona daarna 2 jaar roet in het eten, maar ook toen is er met de beperkte mogelijkheden een leuke dag georganiseerd. In 2022 mogen we gelukkig weer uitpakken en kan Koningsdag gevierd worden zoals het hoort!

Inkomsten voor het organiseren van deze dag komen deels uit bijdragen van sponsoren. Verder zijn het de leden, inwoners van Kloetinge, die deze dag mogelijk maken. We hebben jullie dus nodig! Als lid en als vrijwilliger.

Het lidmaatschap is persoonsgebonden. Naast een lidmaatschap voor volwassenen (€7,50 per jaar) is er een jeugdlidmaatschap voor kinderen van 6 tot 18 jaar (€2,50 per jaar). Kinderen tot 6 jaar zijn gratis lid. Als lid steun je uiteraard de Oranjevereniging, verder mag je als lid gratis of met korting deelnemen aan de diverse activiteiten. Zo beginnen we Koningsdag 2022 exclusief voor de leden met een heerlijk gratis Koningsdagontbijt! Wie wil dat nu niet? Word dus meteen lid!