Word lid van de Oranjevereniging Kloetinge

Traditiegetrouw is Koningsdag een groot feest in Kloetinge. Sinds 2019 zet het huidige bestuur van de Oranjevereniging Kloetinge zich in om een gezellige Koningsdag op het Marktveld te organiseren voor jong en oud.  En wat was het vorig jaar een geweldig groot succes! Uiteraard zijn we in 2023 ook van plan om weer flink uit te pakken en er met het hele dorp een fantastische Koningsdag van te maken.

Inkomsten voor het organiseren van deze dag komen deels uit bijdragen van sponsoren. Verder zijn het de leden, inwoners van Kloetinge, die deze dag mogelijk maken. We hebben jullie dus nodig! Als lid en als vrijwilliger.

Het lidmaatschap is persoonsgebonden. Naast een lidmaatschap voor volwassenen (€8,50 per jaar) is er een jeugdlidmaatschap voor kinderen van 6 tot 18 jaar (€3,00 per jaar). Kinderen tot 6 jaar zijn gratis lid. Als lid steun je uiteraard de Oranjevereniging, verder mag je als lid gratis of met korting deelnemen aan de diverse activiteiten die op Koningsdag georganiseerd worden. Word dus meteen lid!