EEL KLOETINGE BAKT

Klusdurpers zijn lekkerbekken; we weten het zeker! Er zijn ook veel Klusdurpers die heel lekkere dingen kunnen máken. Nu is het moment gekomen om dit aan iedereen te laten zien en proeven.

Samen met de kerk organiseren we een heuse taartenbakwedstrijd!

Bedenk en maak de meest geweldige taart ooit en laat deze proeven, ruiken, bekijken door onze jury onder leiding van een echte taartenbakker. De taarten kunnen op Koningsdag worden ingeleverd in de kerk tussen 10.00 uur en 10.30 uur. De jury zal er vervolgens  na het proeven, snuffelen en bekijken, een rapport over opstellen. Hierna zullen ze beslissen wie zich de ‘Klusdurpse Oppertaartenbakker’ mag noemen.

Alle verrichtingen van de jury zullen zowel in de kerk als daarbuiten op een groot scherm te volgen zijn. De benoeming van de ‘Klusdurpse Oppertaartenbakker’ zal rond 12.00 uur gebeuren op het grote podium.

Dus taartenbakkers: bakken maar!

Als je geïnteresseerd bent in het deelnemen aan de taartenbakwedstrijd meld je dan nu alvast aan. Binnenkort mailen we je dan de spelregels en meer informatie.