KLOETINGE EI TALENT

Kan je prachtig zingen maar doe je dat eigenlijk alleen onder de douche?
Ben je een virtuoos op je blokfluit maar houden je familieleden alleen maar van rock?
Kan je spectaculair jongleren maar mag je niet met het circus mee van je ouders?

Kortom, heb je een talent en wil je je ei kwijt? Schrijf je dan in voor het nieuwe Koningsdag evenement KLOETINGE EI TALENT! Op Koningsdag 2019 krijg jij dan de kans om op het podium te staan en je kunsten voor te dragen! Een beetje zoals de programma’s op de televisie maar dan in je eigen dorp! En wat is er nou leuker dan (wereld)beroemd zijn, al was het maar in Zeeland?

Natuurlijk moet je wel iets meer in je mars hebben dan ‘Mieke heeft een Lammetje’ kunnen spelen of een handstandje kunnen doen. Maak dus een filmpje waarin jij je kunsten vertoont, en zodra je je hebt ingeschreven krijg je een contactnummer, en daar stuur je dan je filmpje naartoe. Doe je liever ouderwets auditie dan kan je dat doorgeven en maken we een afspraak. Daarna zullen de beste artiesten het podium op mogen op Koningsdag 2019!

Dit nieuwe evenement zal gehouden worden op het Marktveld in Kloetinge, of als je een piano of orgel nodig hebt in de Geerteskerk. Het staat geprogrammeerd voor de middag, dus je kan ’s morgens nog even oefenen voor je op moet. Aan de deelname zijn verder geen kosten verbonden, dus waar wacht je nog op? Schrijf je in via de onderstaande knop, en wie weet sta jij straks op het podium voor KLOETINGE EI TALENT!