KLOETINGE EI TALENT

Kan je prachtig zingen maar doe je dat eigenlijk alleen onder de douche? Ben je een virtuoos op je blokfluit maar houden je familieleden alleen maar van rock? Kan je spectaculair jongleren maar mag je niet met het circus mee van je ouders?

Kortom, heb je een talent en wil je je ei kwijt? Schrijf je dan in voor het nieuwe Koningsdag evenement KLOETINGE EI TALENT! Op Koningsdag 2019 krijg jij dan de kans om op het podium te staan en je kunsten voor te dragen! Een beetje zoals de programma’s op de televisie maar dan in je eigen dorp! En wat is er nou leuker dan (wereld)beroemd zijn, al was het maar in Zeeland?

Natuurlijk moet je wel iets meer in je mars hebben dan het kunnen spelen van ‘Mieke heeft een lammetje’ of een handstand kunnen doen. Je mag het dus even voor komen doen voor klein publiek. Laten we dat de voorrondes noemen. Daarna zullen de beste artiesten het podium op mogen op Koningsdag 2019!

Dit nieuwe evenement zal gehouden worden op het Marktveld in Kloetinge. Het staat geprogrammeerd voor de middag, dus je kan ’s morgens nog even oefenen voor je op moet. Aan deelname zijn voor onze leden geen kosten verbonden. Waar wacht je nog op? Schrijf je in via onderstaand formulier en wie weet bij jij straks wel de winnaar van KLOETINGE EI TALENT!

Aanmelden Kloetinge Ei Talent