ORANJE OBSTAKEL LOOP

Voor het eerst in de geschiedenis van de Oranjevereniging Kloetinge, organiseren we een speciale activiteit:

De Kloetingse Oranje Obstakel Loop

Een uitdagende obstacle fun run in en rond de kern van Kloetinge. Deelnemers kunnen kiezen uit 1, 2 of 3 rondes over een uitdagend parcours. Verdeeld over het parcours zijn er diverse lastige hindernissen opgesteld om het teamwork, de kracht en het uithoudingsvermogen van de deelnemers tot het uiterste te testen.

Het centrale start en finishpunt is bij de feesttent op het Marktveld in Kloetinge. Direct vanaf de start worden de lopers al getrakteerd op een pittige hindernis om de Vaete over te steken.

Na het Marktveld brengt het parcours de deelnemers naar de sportvelden en het Kloetingse bos. Niet alleen de uitdagende obstakels maar ook de modderige paden zullen het de deelnemers zo moeilijk mogelijk maken.

Een belangrijk element is het “teamwork”. In tegenstelling tot veel andere runs hebben we geen tijdswaarneming. Deelnemers mogen elkaar helpen en motiveren bij het trotseren van een obstakel. Het creëren van het “wij” gevoel sluit aan bij de gedachte van het dorpsfeest van Koningsdag.

Keuze uit 1, 2 of 3 ronden. Minimale leeftijd onder begeleiding is 10 jaar, vanaf 12 jaar mag er zelfstandig deelgenomen worden.

Deelname is op eigen risico; uiteraard zal er EHBO aanwezig zijn.

Bij het behalen van de finish ontvangt elke overwinnaar een medaille.

Er is voldoende douchegelegenheid aanwezig.

Aanmelden Obstakel Run