De gehele Koningsdag zal het podium op het Marktveld vol staan met geweldige optredens. Eerder dit jaar stelden we “Undefined” en “Crea Dansant” al aan jullie voor. Vandaag vertellen we jullie graag over drie andere optredens, namelijk Rianne Walhout, de Zeeuwse Drumschool en Stoffel en Marscha. Klik hier voor het uitgebreide muziek programma (onderaan)!

Rianne Walhout stelt zich voor:

Op Koningsdag nodig ik jullie allemaal voor een meezingfeestje! Eerder stond ik al in Kloetinge op een podium tijdens de Passie van Kloetinge, maar deze keer zingen we lekker met z’n allen samen! Vals of een nachtegaaltje maakt niet uit, als het maar gezellig is. Samen zingen doe ik vaker in producties van Musicalvrienden, kleine projecten en bij de openluchtspektakels spektakels van gemeente Goes. In mei sta ik met Muziektheater Zeeland in de theaters met Petticoat! Ook zing ik op verzoek tijdens verschillende ceremonies en bijeenkomsten. Kortom een heleboel liedjes zijn al gezongen en hopelijk op Koningsdag samen met jou!

De Zeeuwse Drumschool

Ook bij dit optreden kunnen we als publiek actief meedoen. Marloes Strenk vertelt graag iets over haar Zeeuwse Drumschool: bij de Zeeuwse Drumschool staat plezier voorop! Er wordt gekeken naar jouw wensen en kwaliteiten. In een relaxte en inspirerende omgeving wordt er lesgegeven aan jong, oud, beginners en gevorderden. Tijdens Koningsdag 2023 zullen een aantal leerlingen van de Zeeuwse Drumschool laten zien wat zij geleerd hebben en hopen we samen met het publiek 1 groot drumstel te creëren!

Stoffel en Marscha

Na een succesvol en enthousiast optreden vorig jaar was het voor ons heel duidelijk: we vragen hen ook voor dit jaar. Heel blij zijn we dat ze direct lieten weten heel graag weer deel uit te willen maken van het Kloetingse oranje feest. Stoffel Biesterbosch en Marscha de Nooijer staan garant voor een muzikaal feestje. Ze maken al jaren samen muziek en spelen hedendaagse covers afgewisseld met eigen werk. Hun stijl is breed: pop, country en easy-lichting. Welkom Stoffel en Marscha!