Het is nu echt bijna zover; Koningsdag 2024 Kloetinge! Vandaag stellen we heel graag de laatste twee bands die gaan optreden op ons grote podium aan jullie voor.

Blues Stuff
De Zeeuwse band Blues Stuff is opgericht in het voorjaar van 2014 en bestaat uit 4 doorgewinterde muzikanten met een voorliefde voor stevige blues. Blues Stuff is een bekende band in de blues scene en is regelmatig te zien op bluesroutes, festivals en in diverse cafés. Het repertoire bestaat merendeels uit covers die op geheel eigen stijl worden gespeeld zonder het origineel geweld aan te doen. Denk aan muziek van grootheden uit de blues wereld zoals: Stevie Ray Vaughan, Monti amundson, Freddie King, ZZ Top, Dr.Feelgood, Jimi Hendrix, Rolling Stones.

Bandleden
Willem Schot – Zang, Slaggitaar
Jack Smits – Lead gitaar, backing vocals
Andre vd Broek – Basgitaar, backing vocals
Erlend Steiner – Drums, percussion

Soulkitchen XL
Terug op ons podium: Soulkitchen, en dan nog wel in de XL versie! Wat verheugen we ons op dit optreden! Een heerlijke manier op Koningsdag 2024 met elkaar af te sluiten.

Soulkitchen XL neemt je mee op een muzikale reis met hits van disco, pop en rock. Onder leiding van de enthousiaste Rob Commandeur en de energieke Irma Commandeur, belooft deze coverband een show die je niet wilt missen. Hun brede repertoire spreekt iedereen aan, van de nostalgische disco-liefhebber tot de pop- en rockenthousiasteling.

Met Soulkitchen XL is de dansvloer altijd gevuld en de sfeer elektrisch. De chemie tussen de bandleden en hun passie voor muziek zorgen voor een avond waarbij elk nummer een uitnodiging is om los te gaan en te genieten. Mis het niet en kom een feestje bouwen op de muziek van Soulkitchen XL.