Op het grote Koningsdag podium zullen er heel de dag optredens plaatsvinden. We gaan genieten van verschillende muzikanten, er komt een optreden waar dans een rol in speelt en we hebben een paar workshops waarbij we met elkaar geweldige muziek gaan maken. In deze nieuwsbrief stellen een paar van onze artiesten zich alvast voor.

Ostrea Lyceum
Het Ostrea Lyceum gaat met haar getalenteerde leerlingen een spetterend optreden verzorgen. Leerlingen uit verschillende klassen en niveaus laten zich zien en horen op het gebied van zang, muzikale begeleiding en dans. In combinatie met docenten in de band is de verbinding en saamhorigheid van deze school duidelijk voelbaar. Met elkaar gaan ze er voor zorgen dat u tijdens deze feestelijke dag gaat genieten! Mocht u er geen genoeg van krijgen? 7 en 8 juni staan ze in Theater de Mythe met een fantastische voorstelling, want wat u deze dag te zien zult krijgen is nog maar een voorproefje.

Undefined
Na het grote succes van vorig jaar komen de meiden van Undefined ook dit jaar de allermooiste akoestische nummers ten gehore brengen op het Koningsdag podium! De zangeressen zijn in 2017 bij elkaar gebracht door muzikaal begeleidster Debby Boekema. De stemmen bleken goed bij elkaar te passen. Undefined wordt dan ook gekenmerkt door hun unieke meerstemmigheid. Ze komen wekelijks samen voor het volgen van zanglessen en hebben inmiddels vele optredens op diverse plaatsen verzorgd, waaronder een aantal avondvullende concerten in diverse theaters.

Chloë, Famke, Jessie en Rowena vinden het vooral belangrijk om te genieten van muziek en dit willen zij ook graag aan anderen overbrengen. Wat er verder op hun pad komt, zien ze wel. Hieruit is de naam ‘Undefined’ ontstaan, oftewel ‘Onbestemd.’ Op het grote Koningsdag podium zal Undefined de grootste hits van Queen, Ed Sheeran, Adele, Simon and Garfunkel, Fleetwood Mac en vele anderen vertolken. Artiesten die tot op de dag van vandaag veel betekenen binnen de muziekwereld. In de meerstemmigheid van Undefined gaat dit vast weer fantastisch klinken.

We zien uit naar een nieuw weerzien met Undefined in Kloetinge!

De Zeeuwse drumschool
De Zeeuwse Drumschool is een fijne drumschool in Vlissingen waar plezier voorop staat. Tijdens de lessen wordt er geluisterd naar de wensen en kwaliteiten van de leerling. In een relaxte en inspirerende omgeving worden drumlessen gegeven aan jong en oud, zowel de beginnende als gevorderde muzikant kan bij de Zeeuwse Drumschool terecht voor een maximale ontwikkeling!

Inmiddels zijn er meer dan 30 enthousiaste leerlingen aangesloten bij de Zeeuwse Drumschool. Een diverse groep met uiteenlopende muzikale interesses, leeftijden en niveau’s. Tijdens Koningsdag in Kloetinge zullen een aantal leerlingen hun talent laten horen op het podium. Het enthousiasme van muzikaal leidster Marloes Strenk en haar leerlingen zal zeker aanstekelijk werken. Kom meegenieten met De Zeeuwse Drumschool!