Heb je in het programma gezien dat er dit jaar heel veel leuke activiteiten zijn voor de kinderen? Zo kunnen de jongste kinderen springen op het springkussen, is er een zweefmolen en kan je weer aanschuiven bij de poppenkast voor de avonturen van Puk. Verder is er weer een Vrijmarkt voor de kinderen in de tuin van de kerk.

Voor de actieve kinderen is er volop keus: sla een balletje bij de clinic straattennis georganiseerd door tennisvereniging de Bongerd, waan je als een echte brandweerman of -vrouw bij de spelletjes verzorgd door de jeugdbrandweer of ren en klauter mee met de mini-obstakelrun. Ook zijn er verschillende spelletjes en kan je met je versierde fiets of step ringrijden. Je hoeft je dus geen moment te vervelen op het Marktveld deze Koningsdag!

Hou je meer van de rustige activiteiten dan kan je terecht bij het schminken, het bewerken van speksteen of laat je een leuke glittertattoo zetten. Ook kun je een flitsend feestkapsel laten creëren door Hairstudio Double.

Heb je daarna trek gekregen? Uiteraard is hieraan gedacht: koop een zak popcorn, een suikerspin, een heerlijk ijsje of een broodje knakworst, dat wordt smullen!

Let op: de activiteiten vinden plaats op verschillende tijdstippen, de exacte tijden zijn terug te vinden in het programma. De programmaflyer is ook af te halen bij Bakker Boer in Kloetinge.