Dit jaar hebben we geen gewone obstakelrun, maar een epische uitdaging: de Kloetingse Stormbaan! Een ware beproeving van moed en behendigheid, gevuld met een reeks uitdagende obstakels. Durf jij de confrontatie aan met onze Giant Ballenbak XL? En wat dacht je van de imposante Matterhorn, waar je als een ware bergbeklimmer overheen moet klauteren? En als de weergoden ons gunstig zijn gestemd, staat de jeugdbrandweer paraat om je door een waterige beproeving te loodsen. Vergeet dus zeker je droge kleren niet!

Van 11.00 tot 15.00 uur kun je de stormbaan bedwingen. Maar voor de echte waaghalzen hebben we meer in petto! Hangend aan deze uitdagende baan, bieden we een wedstrijdelement aan, met fantastische prijzen om te winnen! De wedstrijd bestaat uit 3 rondes:

• Ronde 1: 12.45 uur
  • Ronde 2: 13.15 uur
  • FINALE: 13.45 uur

Mis het niet, want personal trainers Nadja van Worxout en Rico van De Putter PT staan klaar om je tot het uiterste te drijven!