Paasactie 2022

Oranjevereniging Kloetinge staat op zaterdag 16 april 2022 vanaf 9.00 uur op het parkeerterrein bij Bakker Boer in de oranjekraam. Komt je ook langs bij onze paasactie? Voor al onze leden ligt er een persoonlijke ledenpas klaar om opgehaald te worden. Ben je nog geen lid van Oranjevereniging Kloetinge? Dan is deze dag een mooie gelegenheid om je aan te melden. Uiteraard kan je ook meteen lid worden via onze site, klik dan hier.

Wij zoeken nog vrijwilligers!

Om van de Koningsdag een groot succes te maken zoeken we nog vrijwilligers! Meld jij je 16 april meteen aan om te helpen? Klik dan hier.

Vlaggetjes en hét collectorsitem van 2022

Verder kunt u bij onze oranjekraam terecht voor vlaggetjes en u kunt hét oranje collectorsitem van 2022 kopen. Met de aankoop van dit leuke festivalhoedje steunt u de Oranjevereniging. Zorg dat je er snel bij bent, want OP=OP!