Meld je aan als vrijwilliger voor Koningsdag

Om Koningsdag in Kloetinge dit jaar tot een groot succes te maken hebben we jouw hulp nodig! We kunnen voor diverse activiteiten nog vrijwilligers gebruiken. En wees niet bang dat je dan zelf geen leuke dag hebt; het is ook al mogelijk om 2 uurtjes te helpen bij het ondersteunen van een activiteit. Zo houd je dus genoeg tijd over om zelf Koningsdag te vieren.

Jouw hulp wordt beloond!

Als je je aanmeldt als vrijwilliger maak je kans op een hele leuke prijzen! De hoofdprijs die we verloten onder alle vrijwilligers is namelijk een professionele stofzuiger, aangeboden door groothandel Cleanmaster Biolux.

Deze Numatic stofzuiger met gratis stofzuigerzakken vertegenwoordigt een waarde van ruim € 260,- en wordt door Klusdurper en directeur Björn Terlingen beschikbaar gesteld. Björn liep al vanaf zijn zesde mee in het familiebedrijf wat groot is in bedrijfshygiëne en schoonmaakonderhoud met Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) als rode draad. Het assortiment professionele reinigingsmiddelen is sterk geconcentreerd, milieuvriendelijk en ecologisch verantwoord geproduceerd. Tevens vindt hergebruik plaats en worden verpakkingen gerecycled. Daarnaast is er een samenwerking met Stichting Gors om mensen met een functiebeperking actief deel te laten nemen aan de arbeidsmarkt, een mooi maatschappelijk streven.

Via de webshop cleanmastershop.nl kun je alle producten bekijken die het bedrijf kan leveren als reinigingsmiddelen en -materialen, dispensers en –vullingen, reinigingsmachines en afval gerelateerde zaken. Een bedrijf wat staat voor zijn klanten en vertrouwt op langdurige relaties. Ook de Oranjevereniging Kloetinge hoopt op een langdurige samenwerking met Cleanmastershop.nl!

Verder doen de volgende ondernemers een leuke duit in het zakje en belonen de vrijwilligers met de volgende prijzen:

• Marga Slot Massage biedt een bon aan voor een lichaamsmassage van 30 minuten. Informatie: www.margaslotmassage.nl
  • Medivoet Saskia Beekman biedt een wellness voetbehandeling aan. Informatie: www.medivoetgoes.nl
  • worXice Nadja Bastiaansen biedt een workshop Wim Hof Methode incl. wellnessarrangement op 14 mei. Informatie: www.worxice.nl
  • Osteopathiepraktijk Ester Heemskerk biedt een consult aan, voor als je echt niet meer overeind komt na al het gesjouw! Informatie: www.osteopathieheemskerk.nl

Nogmaals, vele handen maken licht werk: meld je aan als vrijwilliger en maak kans op mooie prijzen!