In Kloetinge is het al jaren traditie dat de straten voor en tijdens Koningsdag oranje kleuren. Zeker in deze gekke tijd is het een mooi moment om eens flink uit te pakken. Deze traditie is wat ons betreft onmisbaar voor een gezellige Koningsdag. Versier uw woning of samen met uw buren de hele straat en geniet tijdens Koningsdag van de gezellige sfeer in Kloetinge.

Ook dit jaar willen we Kloetinge weer oranje laten kleuren tijdens Koningsdag. Het mooist versierde huis maakt zoals ieder jaar kans op een leuke prijs! Wat deze prijs is houden we nog even geheim. Deel uw versierde woning via Facebook of Instagram en vergeet de hashtag #OVK2021 niet te vermelden. Wij zijn erg benieuwd naar de inzendingen!

Koop uw oranje vlaggen bij Bakker Boer

Wij helpen u graag op weg om uw woning oranje te versieren. Samen met Vereniging Dorpsbelangen Kloetinge hebben we voor alle inwoners van Kloetinge een oranje vlaggenlijn voor een erg scherpe prijs. Deze kunt u voor EUR 1,50 ophalen bij Bakker Boer op zaterdag 24 april.