In de persoon van Niels Paardekooper hebben wij als Oranjevereniging Kloetinge de perfecte man achter onze obstakelrun gevonden.

Zand, platte kar, strobalen en palen, Hoveniersbedrijf Paardekooper regelt het allemaal tijdens de Kloetingse obstakel run. Uiteraard worden andere sponsoren hierbij betrokken, daarover later meer.

Ondertussen hebben we een 12-tal obstakels bedacht en zijn we hard op zoek naar sponsoren en bemanning per obstakel. Heeft u interesse om de obstakel run te sponsoren of op de dag zelf te helpen met een onderdeel? Neem dan contact op met de bestuursleden van de Oranjevereniging. Of schrijf je alvast in voor de obstakelrun!

En als u Tuincentrum Paardekooper nog wilt ontdekken, dan kunt u terecht op de Oostmolenweg 59. Naast potten, planten en sfeerartikelen kunt u uiteraard ook voor tuinaanleg, bestrating en onderhoud terecht bij de gele mannetjes van Paardekooper! Bekijk hun website voor meer informatie.