Hoe leuk is het om Koningsdag te openen met een gezamenlijk ontbijt. Aan grote tafels zittend samen met de buren opstarten onder het genot van een kopje koffie, een broodje en glaasje jus d’orange. Een ontspannen muziekje erbij en een klein eindje verderop, in het zicht van de papa’s en mama’s, een poppenkast voor de allerkleinsten.

Hoe werkt het?
Meld je snel aan via de website en geef aan met hoeveel personen je komt ontbijten. De start van het ontbijt is op Koningsdag om 9.00 uur. Neem je eigen bord en beker mee. Scheelt een hoop afval.

Meld je ‘s-ochtends even bij de kraam van de Oranjevereniging Kloetinge voordat je aanschuift aan de tafels zodat we alles netjes kunnen afhandelen. Het ontbijt wordt geserveerd in buffet met diverse verschillende broodjes, koffie, thee en jus d’orange.

Wat kost het ontbijt?
Het ontbijt is gratis voor alle leden van de Oranjevereniging Kloetinge. Ben je geen lid dan kost het ontbijt 10 bonnen (=EUR 5). Reden te meer om lid te worden!

Gedurende het ontbijt gaat het programma voor Koningsdag van start. Klik hier voor meer informatie over het programma op Koningsdag.