Stempelkaart voor verschillende kinderactiviteiten!

Zoals in het programma te zien is worden er volop activiteiten georganiseerd voor onze jongste Klusdurpers. Onze eigen Puk zal deze dag weer allerlei avonturen beleven in de poppenkast. Komen jullie ook kijken? Staat het hek van de poppenkasttuin aan Marktveld 5 open, dan is Puk klaar om jullie te ontvangen!

Verder is er op het Marktveld vanalles te doen: ponyrijden, ringrijden, een mini-obstakel run, diverse Oudhollandse spellen en verschillende creatieve opties, waaronder op de foto met puk en het fotolijstje versieren, speksteen bewerken, striptekenen of steentjes versieren.  Bekijk de website voor tijden: https://oranjeverenigingkloetinge.nl/programma-2022/

Kom jij ook deelnemen aan al deze activiteiten? Kinderen tot 12 jaar kunnen bij het secretariaat gratis een stickerkaart ophalen. Iedere kinderactiviteit levert een sticker op. Volle kaart? Los dan de gevormde rebus op en je wordt beloond met iets leuks!